Ex Ari & Mari Niinioski / Rauno Järvikallio.
First season -87 driver Timo Reini. Ari Niinikoski drove seasons 88-90 and sold the car after that for his mechanic Rauno Järvikallio who drove with car up to 1997. After two other owner, the car is now more or less one of the Saab club members hobbyracer which will see in Saab club evenst in the future.
PR- postcard after season 1989
Outlook after last droven season 2004
Typically Saab turbo M engine room after latest modifications made for season 2004. Attention, this kind of dump valves were not allowed in original time period.
FIN: Tätä autoa on kuljettanut timo reini ensimmäisen kauden jonka jälkeen ari niinikoski ajoi vuoteen 90. Arilla oli huoltomiehenä rauno järvikallio joka osti auton pois arilta vuonna 91 ja ajoi kilpaa sillä vuoteen 97 jolloin se meni kauden viimeisessä kisassa kyljistään myttyyn. Rauno aloitti oikomisen joka venyi niin että ei sitä koskaan valmiiksi saanutkaan jotenka myi auton hiontavärissä 2002 kari irrille kari maalasi auton mattamustaksi ja katto jäi keltaiseksi, siis auto oli raunolla keltainen. Irri myi auton 2004 leinon karille joka ajoi musta keltaisena sillä kauden 2004 ja seuraavana talvena purki auton atomeiksi jolloin autoon tuli tuo oranssi väritys. No leino ei sitten enään ajanutkaan kuin kauden 2005 koska sarja loppui. Auto siis seisoi leinon varasto hallissa tähän syksyyn (2013)asti jolloin myi auton meille. Nyt se käy ja kukkuu ja odottaa pientä huoltoa ens kesän testejä varten. Sehän on ollu alkujaan valkoinen että on se tossakin väri vaihtunnu moneen kertaan.
The front end looks like a 1986 or older. It does not have the 1987 front facelift.
All Turbo M race Saab´s have that front.